Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 15:36:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/16379 aadressile Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Laevastiku tn 20, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Laevastiku tn 20, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Laevastiku tn 20, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Laevastiku tn 20, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Laevastiku tn 20// Laevastiku tänav// Paagi tn 2a, Harju maakond, Tallinn, 
Põhja-Tallinna linnaosa, Laevastiku tänav// Paagi tn 2a (Erihooldekodu, 
Suitsetamise paviljon, Piirdeaed ja väravad, Prügimaja, 
Kanalisatsioonitorustik, Veetrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26889743>  (menetlus nr: 
396304), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARI VIILOP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister